Клиентски център

Контакти

Тел.: +359 2 4486365

За вас сме на разположение всеки работен ден от 10 до 17 часа.

Ел.поща:

info@xpodaraci.bg

Отговаряме на имейли в рамките на 24 часа в делнични дни.

Променихте мнението си за покупката? Сега можете да върнете закупените артикули до 60 дни!

Случвало ли ви се е да поръчате неща през интернет, които не са изпълнили очакванията ви?

И сега? Ще се опитате да ги препродадете на познати, ще качвате обяви в интернет…? Разбира се, че не!

**Не губете време и средства, и се доверете на нашата революционна услуга Xpodaraci.bg **

Ние от Xpodaraci.bg ви предлагаме ВРЪЩАНЕ ДО 60 ДНИ на закупените артикули!

Какво да направите?

Ако по някаква причина решите, че искате да върнете стоките:

  • напишете или се обадете на нашият клиентски център на имейл info@xpodaraci.bg
  • просто заявете, че желаете да върнете стоката
  • изпратете артикулите на нашия адрес в България -опаковайте нещата и ги изпратете на адреса, който ще ви дадем
  • **веднага щом получим върнатата пратка, до 30 дни ще ви върнем парите ** или ще заменим продуктите, с други
  • **същото направете и при рекламация **- след приета рекламация ще ви изпратим нов артикул на адреса ви

По същия начин процедирате и при рекламация.

Какви са предимствата на РЕВОЛЮЦИОННАТА УСЛУГА?

  • 60 дни за връщане на артикулите, ако те са в опаковката си и не са повредени, нищо няма да ви питаме, а веднага връщаме парите или заменяме за други неща
  • смяна или връщане на парите вие решавате
  • най-лесната и добра рекламация – ще направим всичко за вашето спокойствие и удовлетвореност
  • бърза рекламация, повредените артикули веднага ще бъдат сменени с нови

Променихте мнението си за покупката? Просто оставете всички притеснения на нас! Подробности при отказ от покупка ще намерите ТУК или Условия.

Рекламация

Рекламациите се отнасят до стоки с производствени дефекти, които се проявяват в рамките на 24 месеца, освен ако гаранционният срок не бъде съкратен поради естеството на стоките – при някои козметични продукти срока на годност е 12 месеца (например кремове за лице или очи). Гаранционният срок започва да тече при получаване на стоките от купувача. Гаранцията не се отнася за стоки, повредени поради погрешно манипулиране или лошо съхранение, както и на употребявани стоки.

Как да рекламирам?

В случай на рекламация първо се свържете с нашия клиентски център. Ще подсигурим куриерска служба, за доставка до нашия адрес. Моля, приложете копие от касовия бон (изпращаме такъв с всяка наша пратка) към продуктите, които ще рекламирате и кратко обосновка за рекламацията. В случай на изгубен касов бон, моля не забравяйте да напишете към обосновката, номера на вашата поръчка и вашите данни за контакт: име и фамилия, адрес, имейл, телефон. Моля, опаковайте стоките, приложете горепосочените документи в пратката и се уверете, че при транспортирането няма да се повредят. Превземането и доставката са напълно различни услуги, които не могат да се обединят.

След като пристигне обратно пратката до нас, рекламаният отдел ще се свърже с вас за уточнение .

Какво да направите , ако сте получили различни неща от тези, които сте поръчали?

Въпреки, че максимално се стараем да експедираме правилно поръчките, понякога се случва да получите други продукти, от поръчаните и от въведените в касовия бон. Какво да направите? Първо ни напишете имейл, за да се уточним най-доброто решение, което ще Ви удовлетвори.

Предлагаме Ви следното решение:

Можете да върнете артикулите посредством куриерската служба Спиди, също както и в случай на рекламация. Достатъчно е само да приложите копие от касовия бон и да предадете пратката на куриера. Бихме искали да подчертаем, че не е възможно куриерът едновременно с това да Ви донесе нов продукт. Превземането и доставката са напълно различни услуги, които не могат да се обединят. Новите артикули ще изпратим от централния склад за наша сметка.

Необходимо е да проверите поръчката и артикулите веднага след приемането на пратката, преди да ги разопаковате и използвате. В противен случай връщането ще бъде значително усложнено.

Какво да направите , ако получите повредени или счупени артикули?

Ако куриерът Ви достави пратка, която видимо е повредена, разлепена, има видими следи от манипулация, моля, не приемайте такава пратка. Свържете се с нашият клиентски център за уточнение.

Отказвате се от покупката?

При пазаруване през интернет имате право да се откажете от покупката до 30 дни, от момента на получаването. Ако искате да се откажете от покупката и да върнете артикулите, моля свържете се с нашия клиентски център. Артикулите, с приложеното копие от касовия бон, изпратете на адрес ХХХХХХХХ. След това сумата ще бъде възстановена на банковата Ви сметката.

В случай на отказ стоките трябва да бъдат върнати без повреди, без признаци на употреба или износване, за предпочитане в оригиналната опаковка и с всички прилежащи аксесоари. При неспазването на тези условия, ние имаме право на компенсация, поради намаляването на стойността на върнатите стоки, като приспаднем част от сумата за възтановяване.

За да функционира правилно нашият уеб използва „бисквитки“ (cookies) , продължавайки с разглеждането се съгласявате с използването им. Повече информация за настройки тук.